Crochet project: Sleeping buddies

Een tijdje terug vond ik op AmigurumiBB’s Blog deze leuke sleeping buddies.

Sleeping buddies

Het lavendel poppetje vind ik het mooist. Maar zo gevorderd ben ik nog niet om dat uit te proberen. Dus heb ik maar de simpele versie uitgetest. Hieronder zie je mijn probeersel. Dat kan je natuurlijk niet vergelijken met de originele versie. En vooral het aan elkaar hechten vind ik nogal prutswerk.

sleeping-buddy

7 gedachtes over “Crochet project: Sleeping buddies

Geef een reactie

